Customer Relationship Management

Golden N.A. van
ISBN: 9789014071671
Paperback | 151 pagina's | 02 november 2002
€ 17.40
"Hét buzzword van de nieuw economie is Customer Relationship Management (CRM). Wat het precies is, daar zijn de experts het nog niet over eens. Dat het belangrijk is, willen ze maar al te graag melden. Gelukkig maar, want CRM kan het verschil betekenen tussen het voortbestaan van uw organisatie en het verliezen van uw marktaandeel. Concurrentievoordeel op de lange termijn wordt in de nieuwe economie niet langer bepaald door producteigenschappen of procesoptimalisatie, maar door de sterkte en de aard van de relatie met uw klant. De gevolgen voor uw bedrijfsvoering zijn hierdoor niet eenvoudig in te schatten. Wat moet er allemaal gebeuren? Wie gaat dat doen? Moet het allemaal tegelijk? Welke rol speel informatie- en communicatietechnologie (ICT) daarbij? ""Customer Relationship Management - met de kracht van ICT"" beschrijft de belangrijkste functionaliteit die u kan ondersteunen bij het uitvoeren van uw klantstrategie."
Details
- ISBN: 9789014071671
- Auteur(s): Golden N.A. van
- Prijs: € 17.40
- Verschenen: 02 november 2002
- Druk: 1e
- Taal: Nederlands
- Aantal pagina's: 151
- Bindwijze: Paperback
- Uitgever: Uitgeverij Kluwer Bv
- Afmetingen: 150 x 210 x 10 mm
- Gewicht: 232 g
Thema
Beschikbaar als
- Paperback (huidig) € 17.40